Oct 8, 2010

It's ME


Broek- tally weil
Schoenen- Axi shoes
Sjaal- VeroModa
Blousje- Only

Dit is wat ik vandaag aan had. Echt zó raar de foto's die ik hier upload worden echt 10x zo slecht dan op mijn foto camera Huhh ? Oke als je weet hoe dit zit, let me know ! Vandaag was een best wel rustige dag, met verder niks bijzonders, behalve dat ik vanmiddag al aan mijn huiswerk ben begonnen voor volgende week wat ik normaal nooit doe, bad. En ik voortaan twitter verslaafd ben, en dat niet zo handig is. En ik vanavond naar mijn vader in tilburg ga, en zondag misschien naar de bios. Eigenlijk heb ik toch best veel te vertellen ;) Yeahh! Zouden jullie het leuk vinden als ik een shoplogje maak van amsterdam? Filpmje pictures ??
Liefs Elin

3 comments:

  1. Nice outfit, en bedankt voor je lieve comments <3

    ReplyDelete
  2. Hee ! Ik heb een hele simpele camera, een samsung ofzo. Ik weet het eigenlijk niet eens, haha hij is van mijn zusje maar die gebruikt hem nooit. En soms zijn het webcame foto's. Superleuke outfit ! Liefssss

    ReplyDelete
  3. Ik heb de polaroid camera hier in de plaatselijke kringloopwinkel gevonden!

    ReplyDelete

I would love to hear what you think of this post!