Sep 23, 2010

Step up (3D)

Jaja, ik ben naar Step Up geweest, Ik had 1 en 2 al op tv gezien en vond ze super leuk. en toen m'n nichtje me mee vroeg zei ik geen nee. Eerst dacht ik altijd dat Step up heel saai was, maar toen ik de eerste zag wilde ik de tweede ook zien, ik snap echt niet hoe ik die niet leuk kon vinden, zonder ze gezien te hebben. Maar nu ik ben verliefd op die films, ook de jongens die er in spelen zijn niet verkeerd, zeker niet!

Step up

Step up 2

Step up 3D

Het zijn allemaal cuties, en natuurlijk die lieve moose niet te vergeten.
een nogal aparte maar vooral leuke foto!
Dit was het dan!, oké ik weet dat ik een beetje doordraaf, en dit is vooral een raar stukje als je de films niet hebt gezien, maar dan moet je echt zo snel mogelijk naar de videotheek of bios rennen!
Wat vinden jullie van step up ?

Liefs


No comments:

Post a Comment

I would love to hear what you think of this post!