Sep 24, 2010

Not again !

Jassen! Ja het moet gebeuren, ik ben er zo ongelooflijk slecht in. Een jas uitzoeken, Ten eerste hij moet warm zijn (wat niet echt mogelijk is, want ik wil een warme betaalbare leren jas), hij moet mooi zijn, en ook nog een beetje budgetproof zijn. Zoals ik al zei ik wil een leren jasje, en na wat research op internet heb ik wat gevonden.
sorry de kwaliteit van de foto is heel slecht.
Dit vind ik een super leuke jas!, met dat fake fur in de cappucion, zou dat ook in de binnen kant zitten ? Wat ik me nu wel weer afvraag is deze warm genoeg ?
http://www.newllook.com/ 39.99 pond

in meerdere kleuren beschikbaar
Deze jas is een beetje hetzelfde verhaal, wel warm genoeg ? maar verder erg leuk.
www.newlook.com 34.pp pond

ook in het bruin beschikbaar
Deze jas is vrij simpel maar daardoor niet minder mooi.
www.topshop.com 52.00 pond

kindermaat, en in één kleur
(sorry voor het lelijke balkje)
deze jas is niet van leer, maar erg leuk
www.we.nl 54.95 euro.
M'n nicht heeft ook nog een leuke donkerblauwe gespot, in een winkeltje bij ons in de buurt (niet bekend) dus eerst daar even kijken. Maar HELP ME, ik zweer het jassen is echt een probleem bij mij. Ze hoeven echt niet persé leer te zijn, en ook niet persé zwart. maar deze vond ik gewoon erg leuk! Dit zijn trouwens niet de enige sites waarop ik heb gekeken, maar er is altijd wel iets, de maat, de prijs, de kleur... Dus ben ik nu zover jullie om hulp te vragen, want geloof me om kwart voor 8 op de fiets is het echt niet warm.

Hebben jullie al een winterjas? En wat voor één ?

Liefs






No comments:

Post a Comment

I would love to hear what you think of this post!