Sep 24, 2010

fietsen

Elke morgen sta ik om kwart voor zeven op. (behalve als ik uitval heb) Om dan weer om kwart voor 8 te vertrekken, en om 10 voor half negen in de les te zitten. En na die saaie lange dag ook weer terug te fietsen. Tja je ziet het al aankomen, dit artikel gaat over fietsen. Echt iets waar ik me aan iriteer niet persé aan het fietsen, nee dat is nog niet het ergste, nee ik iriteer me zó verschrikkelijk aan de beesten! Ja ik bedoel die beesten die 's morgens en 's middags je gezicht in vliegen, net alsof ze blind zijn (ik weet eigenlijk ook niet zeker of ze kunnen zien hoor) maar heb ook geen zin het nu op te zoeken en mijn tijd te besteden aan die verschrikkelijke beestjes. Serieus ik heb niks tegen beesten, nee ik vind ze lief en leuk. Op vliegen na, spinnen zijn eng maar nog wel nuttig ze ruimen de andere beesten op, maar vliegen!?  ze vliegen als een gek alle kanten op (inclusief tegen mij op). Het is niet alleen nu, nee de hele zomer lang ook al. alleen vandaag toch ! OMG, er zat een reuze vlieg op mijn arm, nee niet zomaar een vlieg, meer een krekel! ik schrok me dood, en mij kennende gilde ik het uit. Weetje wat nog het ergste is ik denk dat ik dan helemaal onder de beesten zit, waardoor ik thuis gelijk ga douchen. Oké dit onderwerp is misschien een beetje vaag, maar ik wilde er toch even wat over vertellen.

Iriteren jullie je ook altijd aan zulke beesten ? of aan zoiets ?

Liefs

No comments:

Post a Comment

I would love to hear what you think of this post!