Sep 21, 2010

Amsterdam!

Ik ga in de herfst vakantie naar A'dam met m'n zus! Oké nu zul je denken; het is nog lange na geen herst vakantie ik weet het. Toch schrijf ik er wat over want ik heb er zo onwijs veel zin in! Mijn vader woonde pas geleden nog in Amsterdam en wij gingen daar om het weekend heen, dus we weten de weg, wel zo handig. Het gaat nog lang duren, maar ik ga toch alvast wat minder uit geven zodat ik daar wat meer te besteden heb. Ik wil sowieso naar de Monki, en gewoon naar de kalverstraat, bijenkorf etc. Weten jullie trouwens wanneer die h&m opent met alle collecties? Nou ik wilde dit gewoon even laten weten, en als je nog tips hebt voor leuke winkeltjes, eettentjes etc. LET ME KNOW !

PS' dit liedje heb ik ook al de hele dag in mijn hoofd

Amsterdammm

Toeval?

No comments:

Post a Comment

I would love to hear what you think of this post!