Sep 4, 2010

A new begin

Goede voornemens, Maak jij ze ? Oke, Oke 2011 is nog niet begonnen, maar voor vele school al wel. (dit is mijn laatste échte vakantie dag :(( ) Hier mijn goede voornemens even op een rijtje :D.



- Kom meer voor jezelf op, soms maakt iemand een opmerking en denk ik Achh, maar eigenlijk moet je gewoon harstikke hard voor jezelf opkomen right? I "love" Me, Myself and I!



- Misschien iets minder snoepen. Het is echt niet dat ik wil afvallen hoor, wees niet bang. maar iets minder snoepen kan wel ;D.



- Niet te laat komen of boeken vergeten. Het is gewoon harstikke tijdverspilling om na te blijven en een half uur eerder je bed uit te gaan om je te melden, terwijl je het had kunnen verkomen. Haha ik weet dat het kan gebeuren hoor, zal ook vast nog wel gebeuren maar het is gewoon zonde van je tijd. you get it ?



- Kijk ook een keer om naar andere mensen. Ik weet niet of jullie snappen wat ik bedoel, maar ik bedoel; dat je ook denkt aan dat mensen die er misschien niet bijhoren, om het zo maar te zeggen, en hun er juist bij betrekken.



- Het huiswerk op tijd af hebben zodat ik niet de hele avond hoef te zitten blokken. Haha, herkenbaar ?, ja als ik thuis kom wil ik altijd eerst achter de pc, dan nog ff voor de tv en dan moeten we alweer eten. en zo kan ik 's avonds al mijn huiswerk maken...



Dit waren mijn "goede voornemens".

Heb jij ook goede voornemens? of vind je het maar gezeur ? Let me know !

No comments:

Post a Comment

I would love to hear what you think of this post!